Преводи на оригинални творби на френския професор педагог и основател на Спиритизма Алан Кардек, послания на медиума Шико Шавиер и други автори по теми като смъртта, живота в отвъдното, прераждането, изкуплението, самоубийството, обсебването, болестите, духовете и помощ за живите загубили свои близки.

понеделник, 8 април 2019 г.

Вятърът ... и Шико Шавиер!


Вятърът ... и Шико Шавиер!


"Веднъж в Педро Леополдо преподавах катехизис на децата, но един ден те ми забраниха. Аз преподавах катехизис за четиридесет деца ... бяха ми забранили, защото бях станал Спиритист. 
Останах си у дома. 

Но децата искаха чичо Шико ...
Тогава семействата им доведоха децата у дома. Но аз много съжалявах, защото в църквата те имаха закуски. Вече бяха изминали два часа, а аз имах само вода и няколко парчета хляб у дома.

Бяха четиридесет деца ... Как щях да изхраня тези деца? Тогава направих една молитва и помолих Бог да ми помогне, защото те не можеха да останат без храна. Как можех аз да се справя?

Бяхме под едно дърво.
И тогава един много странен вятър започна да люлее листата на дървото.
Вятърът виеше през клоните на това дърво.
Излезе една съседка и попита:
 - Шико, какво е това? Какъв е този шум?
 - Вятърът ... - Вятърът ?!
- А тези деца там?
 - Катехизис!
- Не им ли даде нищо за ядене?
- Няма нищо.
- О, Боже! Тук имам торта и хляб.

И една друга съседка наблизо също се появи и попита:
 - Какво беше това, Шико? Какъв вятър беше това?
- Вятърът ...
- А тези деца там?
- Катехизис ...

И така, дванадесет семейства се събраха и започнаха да предлагат да нахранят, да дадат закуска на тези деца, заради вятъра.

" Молете се и искайте. И след това обърнете внимание, нещо ще дойде  чрез някого или чрез посредничеството на нещо, което ще ви даде по същество информацията или предупрежденията, които искате."

 Ах, вятърът ...

Чрез Роса Мария!

Няма коментари:

Публикуване на коментар