Преводи на оригинални творби на френския професор педагог и основател на Спиритизма Алан Кардек, послания на медиума Шико Шавиер и други автори по теми като смъртта, живота в отвъдното, прераждането, изкуплението, самоубийството, обсебването, болестите, духовете и помощ за живите загубили свои близки.

понеделник, 8 април 2019 г.

ШИКО И ЛЕКАРСТВОТО ЧРЕЗ ВЯРА, жената с туберкулоза


ЛЕКАРСТВО ЧРЕЗ ВЯРА

Една млада жена, която кашляше, пристигна в "Спиритисткия център Луис Гонзага", носейки лекарско предписание.
Тя имаше туберкулоза.
Две хемоптизи вече се бяха появили като ужасен предвестник. Лекарят беше посочил да се взимат лекарства в продължение на тридесет дни ... Но тя нямаше никакви пари и попита дали Шико не може да намери пари.

Медиумът отговори с добра воля: "Дъще моя, днес аз нямам ... И плащането ми в службата е все още далече ..."
"Какво да направя? Отчаяна съм! ”- каза жената.

Шико се замисли за няколко секунди и й каза: "Помоли нашата Свята Майка за помощ и нейната помощ няма да те разочарова. Колко често трябва да приемаш лекарството?"
  „Сутрин и вечер.“
„Тогава нарежи рецептата на 60 парчета. Постави чаша чиста вода на масата, в своя дом и, по време на приемане на лекарството, се моли за защитата на Света Богородица. Приемай малко парченце от рецептата с водата, благословена в Нейна памет, и повтаряй това два пъти на
ден, в определеното време, без съмнение, а с вяра, ще си използвала рецептата. "
 Болната жена му благодари и си тръгна.
След един месец жената се появи в Центъра, с нов цвят на лицето и поправена.
„О, това си ти“, каза Медиумът.
„Да, Шико, това съм аз. Поисках помощ от нашата Богородица и аз съм напълно добре. "
  „Тогава, дъще, да благодарим на Бога.“
  И двамата започнаха да се молят ...

___________
Рамиро Гама
От книгата: „Lindos Casos de Chico Xavier“

Няма коментари:

Публикуване на коментар