Преводи на оригинални творби на френския професор педагог и основател на Спиритизма Алан Кардек, послания на медиума Шико Шавиер и други автори по теми като смъртта, живота в отвъдното, прераждането, изкуплението, самоубийството, обсебването, болестите, духовете и помощ за живите загубили свои близки.

четвъртък, 14 май 2020 г.

Духът на Сесар 21 г. - продължава да бди и помага на своето семейство години след смъртта си

Доказателство, че ние не оставаме сами, нито много далеч от своите Любими Създания, преминали към Духовния Свят. Историята на младия Сесар разкрива не само помощта, която той се опитва да оказва на семейството си на Земята но и системната подкрепа, която бабата преминала в Отвъдното по-рано, подава към всички членове на фамилията, за да подхранва баланса и хармонята между тях.




ЛЮБИМИ СЪЗДАНИЯ
Психографирана чрез Франсиско Кандидо Шавиер 

Случай № 3
Сесар де Араужо Мафра


(Роден 22 октомври 1954 г., Рио де Жанейро – починал 12 декември 1975 г., Нитерой)

Син на Лусиано Мафра и Неуза Анжелика де Араужо Мафра, 
Сесар напуска физическия план на 21-годишна възраст оставяйки след себе си своите братя и сестри: Роберто, Мария Реджина, Мария Кристина и Анжела.
Техник по счетоводство, Сесар се подготвяше за приемния си изпит по Машиностроене, когато се дезинкарнира поради последиците от туберколоза.

Думи на майката на комуникиращи дух:

„В ранните часове на Петък, 26 май 1978 г., две години и половина след смъртта му, получихме посланието на Сесар.
Върнахме се от Убераба щастливи и доволни от всичко, на което бяхме станали свидетели.
Спокойствието се възцари в нашия дом.
Стартирайки с писмото на нашия син аз започнах да давам на заем и да разпространявам книгите на Спиритизма, които ме утешиха толкова много.
Цялото ни семейство признава, че Шико ни донесе много покой, баланс и увереност в подкрепата на Исус.
Просто трябва да благодарим на Бог за възможността да се запознаем с този прекрасен човек на име Франсиско Кандидо Шавиер. "

Неуза Анжелика де Араужо Мафра



Посланието


Скъпа майко Неуза, моля се за твоята обич, колкото моля баща ми да ме благослови.
Ако можех да напиша това писмо със светлината, със светлината, която вземам от твоите сълзи и молитвите ти, когато мислиш за твоя син ...
Майко, колко много любов! На Земята си мислим, че сме разкрили всичките си чувства към тези, които най-много обичаме; когато обаче се озовем в Духовния Живот, получаваме впечатлението, че най-добрата част от сърцето е била непозната ...
Умолявам те, не гледай на екраните на спомените, лицето на болния син, който изглежда като една счупена перла в твоето сърце на ангел на нашия живот.
Аз не съм една перла, нито дори счупена, но аз съм твоят син и дамата с баща ми и семейството представлявате най-голямото ми богатство. Помни ме, както когато бях дете и получих името на Бог от твоите устни. Спомняй си за мен с моята момчешка ръка в твоята, как ме водиш през света.
Знам, че твоята обич доведе тук заради мен нашите скъпи Мария Кристина, Мария Реджина, Анжела и нашият скъп приятел Масир, както и брат ми Роберто, който представлява нашия скъп баща Лусиано (1).
1) изрежда имената на сестрите си, брат си и своя зет, съпруг на една от сестрите.
Аз чух вашите молитви, когато организирахте пътуването. Вашите мисли ме търсеха с такава заразна радост, че бих допуснал, че ще се родя отново в сърцето ви, за да живея едно ново съществуване.
Да се срещнем отново! Слънце след нощ, радост след толкова сълзи.
Щастлив съм.
Погледни ме, майко, виж очите ми в твоите. Нищо не се е променило. Аз съм себе си, както в най-добрите ни дни. Баба Мария дас Дорес (2) се грижи за мен с нежността, с която я познаваме.
2) Мария дас Дорес Миранда де Араужо прабаба по майчина линия, починала в Рио де Жанейро през 1977 г., на 82 години.
"Майка ти ще бъде щастлива и горда да те види, скъпи мой Сесар!" - каза тя, когато забеляза, че най-накрая се подготвям да ви пиша.
Помислих си, че очите ти няма да ме видят в новата ми форма на съществуване, но баба с нейната интуиция отново ми заговори, без да има нужда да ѝ казвам мислите си:
 „Майка ти ще те види, да! Ще те види! В копнежа и обичта, с която всички майки знаят как да открият отсъстващите си деца, вътре в собствените си души! "
За това признавам, че погледът ти идващ от сърцето ме вижда...
Мамо, от липсата много боли, колкото по-голяма е дистанцията, толкова и копнежа е по-голям. Не казвам това, за да те натъжавам, а само за да потвърдя, че чувствата ти както винаги са в моите.
Знам, че аз мога да сторя толкова малко, но бъдете сигурни с татко, че аз ще бъда ваш спътник във всяко време. Ще работя тук, за да заслужа щастието да ви помагам и да бъда полезен на скъпото семейство, в което Бог ни е събрал.
Аз бих искал да напиша много повече, но екипът от приятели взема предвид времето и нуждите на спътниците на Земята.
Освен баба Мария дас Дорес имам още един благодетел в лицето на моя прадядо Мафра (3). Казвам това на баща си, така че всички да бъдем още по-щастливи.
3) Адолфо Мафра, дезинкарниран в Ресифе през 1938 г. 
Скъпи Масир, остани на моето място. (към зет си)
Ти също си един син на сърцето в нашия дом. Помагай на момичетата и ни достави тази радост винаги да бъдеш сред нас.
Тук, мамо, ще завърша моята комуникация, която е просто един запис на любов, която не намирам средства да изрази.
Приемете, скъпа майко, с татко и всички вие, целувки на обич и признателност, на радост и копнеж - с надежда, от вашия син, 
завинаги ваш син,

Сесар де Араужо Мафра
25 Май 1978 г.



Почти 2 години по късно - 
Второ Послание от Сесар де Араужо Мафра,
психографирано в Убераба (Минас Жерайс),
в нощта на 15 май 1980 г.


Майко Неуза, моля за твоята благословия за мир, свързвам присъствието ви с татко Лусиано, който със своя лик присъства в сърцата ни.
Щастлив съм да те видя отново, че търсиш писмени новини за своя син, потвърждаващи информацията, която аз винаги ти нося чрез нишката на мисълта, заедно с моите желания за мир и щастие.
Копнежът е като една треска, застояла в дълбините на духа, която предизвиква постоянно да търсим облекчение. И това, което се случва на Физическия План, също се случва с нас и в Духовния Живот.
Смъртта на тялото е един вид отделяне от визуалната форма, без каквото и да е вмешателство в дълбоките корени на живота, и казвам това, защото интересът ми към семейството не претърпя никаква промяна до днес.
Твоето присъствие, заедно с татко, с Роберто и скъпите ми сестри остава вътре в паметта ми, сякаш вчера съм напуснал къщата ни в посока на Висшия Живот.
С оглед на това, скъпа майко, аз оставам свързан с ежедневните ни задачи, споделяйки всичко, което означава нашият живот в семейството.
Чувствам татко, който беше като мой близък приятел, сякаш малко уморен. Борбата за издръжка на семейния отбор по някакъв начин изразходва силата на мъжа и разбирам този процес на униние, който го е обхванал.
Въпреки това ви моля да живеете винаги и все повече в посока на осъществяването на нашите идеали.
Майко, кажи на татко, че той се намира до един безценен източник на строителни материали и добре знае какво представлява осъществяването на един строителен проект. Колко инструмента да употреби, колко цимент е нужен за укрепването на съединителните греди и конструкции, колко са детайлите и изискванията за една определена сграда да се появи на бял свят.
Защото, от наша страна, ние издигаме един храм от нашите духовни задачи чрез наличните ресурси.
Всичко да е бавно. Първо, чертежът на работата да е надлежно очертан, след това обслужването на основите, които изискват осигурителни линии и едва след такава една мярка започват да се появяват тухлите и камъните, които ще съставят планираната сграда.
Майко и татко, вие изпълнявате задълженията си към семейството и веднага щом тези задължения бъдат облекчени, ще можем да преминем към други нужди за благодеяние, при които болните и бедстващите деца, нуждаещите се и тъжните стават част от нашето по-голямо семейство. 
Сещам се за племенниците ви, вашите внуци на сърцето, скъпа майко, и те умолявам да попиташ татко да помисли как да прекарва повече време с тях, колкото е необходимо. Нашият собствен дом винаги е основното поле, в което срещаме ближните си с цел да им помогнем, според нашите възможности. Роберто и Мария Реджина се нуждаят от своята майка толкова много в борбите на дома, както и нашите скъпи Кристина и Анжела са в позиции, изискващи грижовно внимание.
Затова се осмелявам да помоля скъпия ни баща да забави и успокои малко делата, които го държат настрани от нас. 
Аз съм по-сигурен в себе си и, ако не беше чувството, че ми липсвате, щях да бъда най-щастливото от децата, освободен от физическото преживяване. Няма да бъда в покой, докато не почувствам хармонизацията и щастието по-близо до вас. Нека се уповаваме на Бог.
Баба Мария дас Дорес, която ме прие като свое скъпо дете, досега ни е помагала според нейните сили и сега баба Алсина (1) е част от нашата обична група и скоро се очаква нейното участие в духовни задачи, редом до нас.
1) Алсина де Фариас Мафра, баба по бащина линия, починала в Рио де Жанейро през 1978 г.
 За тях (бабите) рая винаги представлява радост на деца им. Тя ще донесе на татко Лусиано спокойствието и търпението, от което той се нуждае. Нашите надежди тук се разрастват във всички посоки и ние се надяваме да ви видим с татко Лусиано, с момичетата, с Роберто и нашите малки Сесарчета (2), да израстват правейки най-доброто. 
2) Сесарчета – нарича своите племенници, Сесар и Бруно Сесар. 
Майко, моля те да се успокоиш, отдавайки се на Бога, чиято безкрайна Любов никога не ни напуска. 
Моля също така да се каже на баща ми, че съм помолил нашия уважаем д-р Март (3), да даде подкрепата си на всички нас, за да може покоят да засияе в домашната среда.
 3) Гилермо Тайлор Март, „Докторът на бедните“, дезинкарниран в Нитерой през 1922 г., на 84-годишна възраст. 
Поздрави на Роберто, Масир, Мария Реджина, Кристина и Ангела с момчетата, които обогатяват нашата домашна среда. 
Мамо, умолявам те да бъдеш напълно равнодушна към страха и обезкуражаването. 
Смъртта е само преминаването от един живот в друг и ние се издигаме от нея толкова пъти, колкото я преживяваме, защото Бог не би ни събрал, за да ни раздели. Нека се доверим. Благодарен съм на моя старец за позволението му да дойдете до тук и му пожелавам да остане спокоен и щастлив. 
Макар без да съм гениален, за да говоря с възвишеност, мисля за вашата обич и обичта на татко към вас и моля Бог да ни държи винаги заедно. С голяма прегръдка към баща ми и всички наши близки, целувам скъпите ви ръце, вашият син 

завинаги ваш, 
Сесар 

Сесар де Араужо Мафра 15 май 1980 г.

Всички случай по книгата психографирана от медиума Шико Шавиер ще бъдат качвани в тази страница: ЛЮБИМИ СЪЗДАНИЯ - психографирани послания от духове на починали

Няма коментари:

Публикуване на коментар